Najważniejsze sukcesy w roku szkolnym 2018/2019

Nasza szkoła osiągnęła znakomite wyniki z egzaminów zewnętrznych: gimnazjalnego i ósmoklasisty – najlepsze spośród wszystkich szkół publicznych w województwie lubuskim!

Egzamin gimnazjalny. Średni wynik szkoły: 72,44 (lepszy od średniego wyniku woj. lubuskiego o 18,24%).

  • język polski: 74,04% (o 13,03% lepiej od wyniku w woj. lubuskim)
  • historia i wos: 71,96% (o 15,21% lepiej od wyniku w woj. lubuskim)
  • matematyka: 62,07% ( o 22,97% lepiej od wyniku w woj. lubuskim )
  • język angielski: 87,01% (o 20,53% lepiej od wyniku w woj. lubuskim)
  • język niemiecki: 77,09% (o 22,70 lepiej od wyniku w woj. lubuskim).

Egzamin ósmoklasisty. Średni wynik szkoły: 76% (lepszy od średniego wyniku woj. lubuskiego o 25%).

  • język polski: 71% (o 10% lepiej od wyniku w woj. lubuskim)
  • matematyka: 73% (o 31% lepiej od wyniku w woj. lubuskim)
  • język angielski: 84% (o 26% lepiej od wyniku w woj. lubuskim)
  • język niemiecki: 84% (o 44% lepiej od wyniku w woj. lubuskim).

Pomoce dydaktyczne

  Klepsydry – sprzyjają motywacji

DSC 0092a

Uczniowie potrzebują różnego czasu na zastanowienie się. Niektórzy znają odpowiedź tuż po zadaniu pytania, inni muszą chwilę pomyśleć. Nauczyciel, wyznaczając  czas przeznaczony na wykonanie określonego zadania, wymaga podjęcia wysiłku przez  każdego  ucznia (nie tylko chętnego, który zgłosi się szybko do odpowiedzi). Wszyscy mogą zrozumieć polecenie i przemyśleć odpowiedź, zwłaszcza  gdy widzą, ile czasu im pozostało.

 

  Światła –  służą monitorowaniu pracy

DSC 0106a

Każdy z uczniów ma swój komplet kartoników i sam decyduje, jaki kolor wystawić, oceniając zrozumienie wykładanych przez nauczyciela treści. Wystawienie odpowiedniego koloru jest elementem samooceny i wskazówką dla nauczyciela, który pozyskuje informację dotyczącą dalszego nauczania.
Oznaczenia świateł:
zielony – „wszystko jest dla mnie jasne”,
żółty –„ rozumiem częściowo”,
czerwony –„ nie rozumiem”.

 

  Niezbędnik testowy – weryfikowanie wiedzy

DSC 0109a

Każdy z uczniów ma do dyspozycji swój komplet liter i po zastanowieniu się wybiera jedną z czterech możliwości. Równoczesność odpowiadania wymaga zaangażowania wszystkich uczniów, bo każdy z nich ma równe szanse odpowiedzi.

Nauczyciel sprawdza, w jakim stopniu zostały osiągnięte cele lekcji i otrzymuje rzetelną informację zwrotną.



sniadanie daje moc
hum org
klub org
klasa

kluba34 EU flag Erasmus+ vect POS2

You must have the Adobe Flash Player installed to view this player.

Kalendarz wydarzeń

Grudzień 2019
P W Ś C Pt S N
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Gościmy:

Odwiedza nas 69 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik odwiedzin

02719690
Dzisiaj
Wczoraj
2283
3230
Twoje IP: 3.95.131.208

Logowanie